niedziela, 10 maja 2015

Wielka szafa

             Przeszło rok nic nie napisałam. Nie oznacza to wcale, że nic się u nas nie działo, nie zmieniło. Jest sporo zmian, które chciałam pokazać, jest też sporo niedokończonych projektów, które ciągle napotykają przeszkody. 
Pokój dzienny od ostatniego wpisu sporo się zmienił tak było na początku, po drugiej stronie stał expedit i komoda z trzema szufladami, biała. Na ziemi był dywan  ruta, wszystko z ikei ;)
Na dzień dzisiejszy zamiast mało pojemnej komody i niepraktycznego expedita pojawiła się szafa... Tak, ja wiem, szafa w pokoju dziennym?  Nie miałam wielkiego wyboru, albo zagracać pokój dziecka, albo zaakceptować wielki mebel w "salonie". Prócz tego we wnęce są półki na książki. Dorobiliśmy się stołu i stolika kawowego. Na zmianę czeka lampa, trzeba też przesunąć telewizor,  powiesić coś na ścianie z tv, zmienić plakaty. Czekam na natchnienie :) Wydaje mi się że nawet nieźle to wygląda?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz